Manažer kvality (QM)
Obsah:
1. blok |
Management kvality – pojmy, zásady, souvislosti s důrazem na nové nebo změněné požadavky normy ISO 9001 v platném znění. Management procesů, Balanced Scorecard, politika a cíle kvality. Organizace a systém managementu kvality – organizační struktury, principy uznávání systémů managementu, akreditace, certifikace, související technické normy, dokumentace, plánování kvality. Kvalita v logistice. Metody zlepšování kvality a statistické metody 1. blok. |
2. blok |
Strategický management a marketing. Právní a předpisové aspekty – národní a mezinárodní legislativa vztahující se k bezpečnosti a odpovědnosti za výrobek. Nákup a uzavírání smluv. Management zdrojů – plánování zdrojů, řízení lidských zdrojů, infrastruktura a pracovní prostředí. Obchodní činnosti a služby zákazníkům. |
3. blok |
Vedení týmu. Vytváření politiky kvality, přezkoumání systému managementu vedením. Procesy výroby a služby, řízení údržby. Management procesu návrhu a vývoje, management projektů. Statistické metody 2. blok. |
4. blok |
Podniková metrologie – právní předpisy a požadavky na praktické zajišťování jednotnosti a správnosti měření. Auditování – normy a předpisy, plánování, provádění a dokumentování auditů, psychologické aspekty, kvalifikační požadavky a hodnocení auditorů, provádění interního auditu. Integrace systémů managementu a vývojové trendy, řízení rizik. Závěr kurzu, informace o zkouškách. |
Cena je za 4 bloky (stačí se přihlásit jednou).